به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این گزارش حاکی است مشتریان از طریق تلبانک ضمن دریافت اطلاعات بانکی، خدماتی مانند افتتاح سپرده جدید، انتقال وجه سپردهای، انتقال بینبانکی، انتقال وجه باکارت، مسدودی کارت، مسدود کردن و ثبت مبلغ چکهای صادره و... را انجام دهند.
بر اساس این گزارش ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه تِلبانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفنبانک ( رمز اول تلفنبانک) از سوی مشتری است که از طریق صفحهکلید تلفن امکانپذیر است.
گفتنی است تمامی خدمات درگاه تِلبانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلبانک به مشتری ارائه میشود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِلبانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلبانک یا رمز دوم کارت توسط مشتری است. علاقهمندان به استفاده از این خدمات میتوانند از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از طریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشند.